Translate

söndag 26 december 2010

Annandagen

Jag hade tänkt att dega i soffan och glo på film ett par timmar. Jag tänkte träna hundarna. Ta en längre promenad och sedan tänkte jag plugga. Till kvällen hade jag tänkt njuta av bra program på TV;n och jag tänkte kramas med mina barn. Så blev det inte.



I stället fick jag raptus av alla oöppnade paket. Så det blev att plocka in allt som kommit från Marcelos familj. Och så tog jag itu med den klapp jag gett Marcelo ( och hela familjen) I TRE timmar (!) monterade jag multispelet. Jobbigast var fotbollsdelen. Men nu står den uppe i vårt överbelamrade vardagsrum. Men det fanns en baktanke med det också. Nu måste väl övervåningen komma igång snart? Marcelo och Patte han komma hem innan jag var klar och de monbterader och riggade upp vårt nya Wii spel. Och resten av dagen har gått åt att spela hockey, fotboll och Wii Sports. Stora N är så svettig att han måste duscha. Jag har börjat få mjölksyrechock i armar och axlar. Jag gillar att vi rör på oss! Men i morgon MÅSTE  jag plugga. Den andre januari ska jag vara klar med hela min spanska kurs. Jag har inte gjort en enda liten uppgift.....

Inga kommentarer: