Translate

lördag 2 oktober 2010

Träning

Jag har kommit igång. Inte lika ofta som jag skulle behöva, både för kropp och själ, men jag tränar ett par gånger i veckan. Det betyder också att jag har träningsvärk mest hela tiden. Och det både gillar jag och fasar jag för! Men ett är säkert; jag älskar den där känslan när det saltsvettiga huden duschas ren och musklerna är tunga och trötta. Kan jag bara sluta tröst äta också (glass är bra tröstmat!) så kanske vågen börjar visa resultat,,,,när jag väl hittar ett batteri som passar...


 Senast var det styrka jag tränade. Intervall träning. Det gick hårt åt mina muskler men jag NJUTER verkligen av att känna att musklerna orkar mera nu än förra terminen. Snygg är man ju inte när man tar i för  kung och fosterland. Men förhoppningsvis blir jag väl det, lite snyggare iallafall om ett par månader!

Inga kommentarer: