Translate

söndag 24 oktober 2010

Ps; råttfällor

(Jag har satt råttfällorna på soffan två gånger nu. Första gången var båda utfällda när jag kom hem. Då var också mitt forsknings häfte sönderätet och min handväska nerplockad från hatthyllan. I dag efter kyrkan var bara en fälla utfälld, Den andra var kvar.....det ger resultat. He he he)



(Ps igen; självklart så slår fällan ihop snabbt men jag har gjort det med mina fingrar emellan. Det är inte jätte trevligt men jag skriker inte för att det gör så ont. Jag vill verkligen inte skada mina hundar, bara slippa problem med söndertugagd soffa, håriga säten och trasiga saker som låg i fönstret bakom soffan. Leksakerna Pluto kräks upp, som han tuggat i sej när han via soffan tagit sej upp i fönstret har större skada än fällorna.)

Inga kommentarer: