Translate

söndag 10 oktober 2010

Mätt

Sista gången på agility kursen och mina kursare är såååå duktiga! Jag är superstolt över den lilla tappra skara som för bara ett par veckor sedan knappt hoppat två hinder i följd numera tar sej runt en bana med bravur! Suveränt. Det är så härligt med glada, positiva hundägare som är snälla mot sina djur.

Som tack för välgjort arbete (inte till mej men ändå...) så bjöd Marcelos jobb på mat helt hastigt och lustigt nere på en restaurang i Norrköping. Så snabbinkallad barnvakt och sätta sej vid dukat bord och njuta i sej en plankstek en söndag eftermiddag helt gratis var inte helt fel! Det tackar vi för. Alla dagar med god mat är goda dagar. Ännu bättre när de inte kostar något och inte jag behöver laga dem! Så nu är jag super mätt och tanken är att jag ska sätta mej ner med uppsatsen och hålla på i tre timmar innan det är sängdags. Kanske bäst att göra det också. på tisdag ska den in och jag har inget klart....som vanligt går det som det går när det gäller mej!

Inga kommentarer: