Translate

söndag 10 oktober 2010

Skolarbete och naken snopp

Med 20 minuters marginal så blev jag klar inför morgondagens intervju. dessutom har jag skrivit en del på metod delen. Om jag jobbar rumpan av mej så kanske jag har nåt att lämna in på tisdag trots allt. Men nu är jag för trött och behöver sova om jag ska orka i morgon. Vidrigast idag var programmet Kungar av Tylösand eller vad det heter. TV; n har fått stå på medan jag skriver och alla andra sover. Kanal 5. Det vidriga programmet började och jag hör lite smått brus medan jag sitter och skriver. Men så gick jag ut i köket för att hämta mjölk och då råkade jag se TV rutan. DET VAR VIDRIGT! En kille stod naken och lekte med sin mindre snygga, manliga kroppsdel i huvudet på en annan kille. Som lugnt sa åt den nakne spoling att sluta. Då stoppade han snorrren i örat på den påklädde, sittande deltagaren. Så får man se ett klipp på ett par som har sex i mörker med texten tidigare. Sen säger den påklädde, icke nyktra mannen, får jag förmoda,  -Lägg av den är ju fuktig fortfarande!

Sen ville jag kräkas!

1 kommentar:

Maria sa...

Råkade också se det vidriga avsnittet. Fatta att de vill ställa upp i ett sånt program. Helt sjukt.