Translate

söndag 19 augusti 2012

Vår insats


Pluto är härlig.På freestyletävlingen i Stockholm klass2 ställde vi upp trots våra dåliga förberedelser. Och trots att poängen var fantastiskt dåliga så fick vi många fina ord från domarna. Framförallt att han vi ser så härliga och positiva ut. Och det är otroligt viktigt för mej. Det dom drog ner var att programet fortfarande är för enkelt och att Pluto vid några 
tillfällen tappade bort mej och började gå mot externbelöningen utanför plan. Så det stod att han tappade 
Älskade bollen
ställde till det
.

fokus och att vi behöver arbeta på timingen.... och det kan 

jag ju hålla med om. Båda domarna skrev att de gillade det vi gjorde. Nu har vi två veckor på oss att hitta en lösning på programet. Tills 
dess ska även Bobbo sätta 
sitt program. Mycket träning med andra ord! Jag beslutade även att hitta tiden för att gå trickkursen för Ida och 
Maggan. Båda är domare och tävlar i SM. Den är på 6 gånger och är det något jag behöver så är det att komma på fler trix, hur man tränar in moment hela vägen. Nästa år ska jag banne mej inte få kritik att programmet är för enkelt!

1 kommentar:

Nathalie och Ayax sa...

jag tycker ni var jätteduktiga! (och domarna snåla över lag)

Kul att du ska gå Ida och Maggans trickkurs, dom är bra och roliga instruktörer att gå för! :) Hoppas ni får med er lite nya trick i säcken. ;)