Translate

onsdag 1 augusti 2012

Trägen vinner!

Nu gav jag mej denn på att hitta laddaren till stora kameran. Och först när jag flyttat undan kistan och såg en sladd röra sej i härvan av sladdar som är där så fick jag känslan;det är den! Så snabbt grabbade jag tag i sladden. Och mycket riktigt! Så nu laddar jag batteri 1 av 2. Dåligt att laddaren bara tar ett batteri i taget, men men. Så snart kan jag fota lite igen. Nu ska jag bara lösa problemet med att min lilla digitalkamera inte funkar. Så jag kan varken fota eller filma. Men jag har budat på Tradera, så jag hoppas, hoppas jag vinner dem jag vill ha!
Digital Videokamera En sån filmkamera skulle funka! Jag vill ju bara ha till att filma lite hund och lite barn. En annan funkar oxå. Men en filmkamera måste jag bara ha!

Inga kommentarer: