Translate

torsdag 9 augusti 2012

Bella har hittat hem

Kommer ni ihåg lilla Bella? Hon har, via den här bloggen 
hittat ett nytt hem. Sent igår kväll flyttade hon till en trea i ett bra miljonprogram nära skogen och stan. Hon har fått en ny husse, en ny matte och två lill hussar som är nästintill vuxna och hon har fått en rumskompis som heter Börje. Börje är större än Bella och mjauar istället för voffar. Det bästa är att Bella och Pluto kommer bli kompisar. Bella kommer bli en ny träningskamrat och jag kommer få gosa med henne! Kanske får jag även vara hundvakt nångång? Bellas framtida 
Bild
Annelie med sin nya hund Bella. Här är deras första möte!
liv kommer att kantas av husvagns semestrar, långpromenader, lite cowboyutstyrslar när de bosätter sej på High Chaparall några veckor varje år, lite agility kanske rallylydnad, många trappsteg och massor av kel och kärlek. Grattis kusin till en fin liten hund!


I den här bloggen har jag vid några tillfällen lagt ut om hundar som söker nya hem.
Pluto var den första - och han blev ju min
Sedan var det två andra amstaff blandisar som jag tror blev avlivade eftersom hundcentret inte hittade passande hem
Koira var nummer tre, och hon har flyttat till en ny familj. Jag hoppas hon trivs
Och nu var det Bella som förlorade sin ägare och hittade ett nytt hem via bloggen hos min kusin Annelie och hennes Bobo. 
HÄRLIGT!

Inga kommentarer: