Translate

söndag 12 augusti 2012

Spännande höst

Så här några timmar innan jag ska börja jobba tänker jag på allt som ska ske i höst. I morgon börjar jag ett nytt jobb, och den här gången känns det annorlunda. Vet inte hur, men annorlunda. Jag är försiktigt entusiastisk. Försiktigt, bara för att jag inte ska göra av med för mycket energi eftersom jag ska plugga heltid också. Sedan kommer jag ha poängen jag behöver för den bana jag råkat halka in på. Jag ska även ta klivet ut ur skuggan och bli politiker på lite mer riktigt. Jag blir ordinarie i kommunfullmäktige. Spännande, skrämmande. I familjen har vi en kamp som måste kämpas och jag hoppas den blir kortvarig, men tyvärr verkar det inte så. Men vi kommer inte ge oss och tillsammans är vi starka. Under hösten är tanken att jag ska befästa träningen på Pluto och avsluta Bobbos tävlingskarriär. Min son börjar första klass och jag har ett gymkort som vill bli flitigt använt. Om några veckor kommer jag bli gudmor igen och det är jag så stolt och glad över så att jag nästan spricker! Min målsättning är att förlora 6kg under hösten och att piska på Marcelo så att vi får en ordentlig trapp utanför ytterdörren. Framföralt hoppas jag att hösten innehåller mycket värme, många skratt och en spännande nyhet.

1 kommentar:

Anonym sa...

Låter som en härlig höst med allt omkring dig! Bra du håller fast med Plutos träning för han kan bli så bra!!! En underbar Pluto är det!

Kram Ingela

www.ostanvindens.se