Translate

torsdag 23 augusti 2012

Nej inte nu!

Ont i halsen, lite mör i kroppen, huvudvärk - jag håller på att bli sjuk! Inte roligt nu när jag precis har satt igång med jobbet. I dag slutar jag halv fyra. Sedan ska jag åka hem och göra maten för att sedan bädda ner mej och försöka kurera min halvtaskiga lekamen. Hundarna får nog leva med att det blir en tråk dag för dem i dag. Har jag ork ska jag träna lite, men det blir ingen långpromenad! Ingen powerwalk heller! I går när Stora N tränade fotboll testade jag att köra Pluto i Bobbos klass 2nummer i freestyle. Nu kommer jag inte ihåg alla turer men det jag hade koll på verkar fungera fint. Så planen är nog att köra Pluto i det numret nästa vecka i Linköping. Vi måste bara få till träningstillfällen med musik. Och jag tänker inte göra framåtfallet, min nacke mår inte så bra av det, utan jag får vänta tills kroppen är starkare. Bobbos nummer har jag heller inte kört till musik sen förra året så jag behöver göra det med. Lite stress känner jag. Har inte tid att vara dålig just nu. Men å andra sidan, om jag har ork, kan vi sitta och läsa lite tillsammans, barnen och jag, vi kan krypa upp i soffan och kramas, kanske glo på en film eller spela ett spel. Framförallt vill jag börja må bra igen!

Inga kommentarer: