Translate

torsdag 6 januari 2011

Jag har inte....

Varför skjuter jag upp saker hela tiden? Jag är expert på att göra det. Hoppas bara jag kan lösa det jag skjutit upp. Den här gången kanske jag kan skylla på plugghets som försatt mitt minne ur spel, men det finns väl alltid en  orsak att skylla på? Nu har jag glömt att anmäla min son till simmet. Vi får väl se om han får någon plats denna termin alls. Jag har inte skickat in ett papper jag var tvungen att göra, jag har inte anmält om föräldrarledighet som jag hade tänkt, så att jag får några pengar i januari. Jag har inte skrivit en rad på min uppsats och jag har inte hämtat boken som ligger och väntar på mej. Jag har några fler, men de är så pinsamma så de vågar jag inte berätta. Lite privatliv måste man väl ha host, host. Nåja några av sakerna har jag tagit itu med idag. Resten får jag fixa i morgon eller på tisdag när världen vaknar från ledigheten igen. Nu är det dags för att fixa ordning kaoset som uppstått här hemma sen jag åkte och tränade igår kväll. Sen mer plugg. Spanska. Kompletteringarna från helvetet.

Inga kommentarer: