Translate

fredag 24 september 2010

Uppdatering

Detta är ett inlägg som innehåller gnäll. Det finns annat med, men i huvudsak gnäll. Till motsats när jag tycker att livet leker som inläggen för någon vecka sedan. Livet är så, liksom min blogg....


Jag har så himla ont i ryggen. Hela kvällen har jag bakat kakor, brownies, lagat tacos, dammsugit, skurat golv, sorterat leksaker och plockat undan. Min rygg gillade inte det. Speciellt inte efter att ha gått på en skola och varit och handlat. Med andra ord stått på aj aj fötterna en hel dag. Då var jag väldans glad för massage dynan jag köppt. I 20 min satt jag och knådade min arma rumpa och ländryggen. Snart ska jag sätta mej igen och ta hela ryggen. Bästa investering sen bilen! 


Jag har fått reda på att min politiker blogg får fortsätta existera på lokaltidningen trots att valet är över. Så nu ska jag försöka hålla liv i två bloggar under en längre tid....jag har ju ändå inget att göra.....


I morgon är det agility för dogsen samt agility kurs för nybörjare. Så jag har att göra innan dopet. På kvällen kommer Rut och ska sova här. Har ett vagt minne av ett sms från Jonna som vill köra sök på söndag....får kolla upp den saken. Men nu är det tack och god natt. Massage stolen väntar och sängen skriker efter mej. Tjipp!

Inga kommentarer: