Translate

måndag 27 september 2010

Tjock

Ok fakta är att jag är fet. Fakta är att jag har stress ätit i en hel vecka. Fakta är att jag är ännu fetare nu. Fakta är att det inte alls känns bra. Känns ganska misslyckat faktiskt. Men fakta är också att jag har varit och tränat igen. Dvs att jag är inte lika sjuk längre! Plus! Jag får också en chans att andas på onsdag. Super plus! Om jag fortsätter i den här takten är jag nog smal när jag fyller 114 år. Det är minus!


Jag skiter egentligen i vikten just nu. Men jag tycker det är jobbigt att inte kunna röra på kroppen som jag vill. Jag är så sabla tung! Marcelo brukar skämta om att han ska ringa Tunghanteringen när jag ligger i sängen och måste ta mej upp. HA HA HA?????


Jag har köpt batterier till vågen tre gånger, alla gånger fel typ. Jag har köpt batterier till stegräknaren, fel typ där med. Vet inte om jag inte VILL veta eller om det är mina skyddsänglar som försöker skydda mej från besvikelse. Nåväl på torsdag är nästa träning och då är det styrka som gäller. Är det nån som har numret till tunghanteringen? Jag ska ligga på golvet och göra sit-ups......

Inga kommentarer: