Translate

torsdag 9 september 2010

Underbara Stockholm








Marcelo och jag for upp till Stockholm under tisdagen tillsammans med Mats och Annika. Vi tillbringade dagen med att strosa runt i Gamla Stan, äta mickrotinad mat på en restaurang samt att kolla runt på Annie Leibovitz fantastiska fotografier på Fotografiska vid Slussen. Jag blev så inspirerad att börja fota igen på allvar så det spritter i hela kroppen. Sorry kusin, snart kommer jag vilja ha tillbaka kameran...har flera projekt på G. Men sen kan du låna om den om du vill.
Det var länge sedan jag var på utställning överhuvud taget. Och jag har lovat mej själv att det inte ska dröja så länge till nästa gång. Faktum är att det finns en just nu, också i Stockholm som jag kommer att åka på. Vi människor mår bra av kultur!





1 kommentar:

Sachiko sa...

Åh nej! Kameran! ;-)
Skojar lite, säg till när du behöver den så kommer jag ut med den. Skulle behöva komma ut ändå för att ta ur batteret ur bilen och ladda det