Translate

måndag 27 september 2010

Jävla judar!

Jag är så ledsen. Jag fasar för människans ondska!

6 miljoner judar gasades ihjäl för ungefär 60 år sedan. Min pappa fyller 60 nästa år. Det är inte länge sedan! Nu mördar de ett helt folk! Jag ska inte påstå att jag känner till hela denna svåra mellanöstern konflikt som är, men i grova drag;

Världen bestämmer att judarna ska få ett land. Palestinierna får flytta på sej för att ge plats. Visst missnöje uppstår. Judarna bestämmer sej för att landet inte är stort nog och tar mer land från plaestinierna. Protester. Judarna bestämmer sej för att ta ännu mera land. och vatten som de inte har rätt till. Sen skjuter de fiskebåtarna som åker ut för att inhämta mat.  Stenkastning och självmordsbombare. Krig med Libanon. Sen tar judarna lite mer land.De bygger en mur runt Gaza och vägrar släppa in mat, bensin, byggmatrial och sjukvårdsprodukter. Hemmagjorda bomber och fler självmordsbombare. Då går Israel in med soldater och bombar sönder Gaza. Dödar barn och kallar alla för terrorister. Folket svälter, kan inte försörja sjukhus med matrial för att ta hand om alla skadade. Sen tar judarna mer land. Efter det kallas det till fredsförhandlingar, Israel fortsätter att bränna ner åkrar, olivlundar och palestinska hem för att ockupera ännu mera land. Sen undrar de varför det svältande, sönderbombade Palestina protesterar! Vissa genom att kasta hemmagjorda bomber, andra genom uttalanden och hån. Bosättningarna stoppades, men nu har de börjat igen. Vem i vårt land skulle acceptera att Ryssland helt plötsligt skulle bränna ner våra tillgångar som ger oss mat och sedan flytta in ryssar i Norrland, Skåne och Östergötland. Vilka av oss skulle acceptera att de sköt ner våra fem åringar och kallade dem terrorister? Vilka svenskar skulle acceptera att Sverige skulle krympa och krympa och att vi inte skulle få möjlighet att fylla på varor eller bygga hem eftersom Ryssland menar att asfalt, respiratorer och murbruk används till att göra vapen? Om dina barn svalt och dina föräldrar och vänner blev skjutna från förarlösa plan som bombar sönder civila, skulle du böja på nacken och tycka synd om judarna som för 60 år sedan blev ihälgasade?

Jag anser att det Israel gör mot Palestina är lika vidrigt som det Hitler gjorde. Judarna har blivit Hitler.

(inte alla judar,jag vet, men nu pratar jag om befolkningen i Israel och delar av USA som stöder detta vidriga mödrande och förstörande)

Gud kastade ut er TVÅ gånger från ert sk heliga land. Fatta vinken!

Inga kommentarer: