Translate

måndag 10 maj 2010

Vecka två


Så var det dags att ställa sej på vågen igen. Jag visste ju att resultatet inte skulle vara lika bra som förra veckan men jag får se det som att varje minus är bättre än en nolla. Denna vecka har jag motionerat en hel del. Jag går med ständig hunger och försöker att stilla den med små-ofta måltider. Kanske har jag ätit lite för lite denna vecka. Jag brukar ju öka ganska mycket i vikt då. Helgen innehöll ju också en del alkoholfri cider = söt dryck och det ger ju inga minusresultat på vågen direkt. Nåväl med bävan ställde jag mej på eländet. Och visst blev jag oerhört besviken men ändock blir det ett minus denna vecka med. Ett litet ett men också de små minusarna räknas. I min besvikelse glömde jag dock att mäta mej.

Resultat vecka 2: - 0,3kg


Jag är så besviken att vi låter resultatet tala för sej själv så sätter vi punkt här.

1 kommentar:

sachikoblog.com sa...

Inget att bli besviken på. Allt som är minus på vägen är en seger och värd att glädjas över.
Hoppas vi kan ta hundprommis i veckan. Min flunsa ska bara gå över först.