Translate

söndag 2 maj 2010

Söndagsnytt

Jag är så urboltad trött! Skulle vilja lägga mej och läsa tills jag somnar. Stora N har äntligen hittat en aktivitet han delar med sin far. Spela PS3. I går fick han Lego star Wars och nu sitter de två och försöker lista ut vad spelet går ut på.

Träffade min faster i dag. Man må tycka vad man vill om henne, men hon är en fighter och väl värd att beundras enligt mitt tycke. En eloge för starka kvinnor med jävlar anama i.

Jag såg även min kusin. Ett konstigt stycke kött. Hon hälsar inte, men betedde sej som en gam förra året och var så len i munnen. Jag förundras. Enligt mitt tycke är hon inte värd besväret, men kan inte låta bli att fascineras över hur människor kan vara. Nåväl hoppas hon är lycklig nu. Det behövs lite mer lyckliga människor här i världen så att vi är lite snällare mot varandra.

Kanske skulle ta en titt i spegeln själv?

Inga kommentarer: