Translate

lördag 22 maj 2010

Fel dag

I två dagar har jag varit ute på fel dag. Blandar ihop aktiviteter och har planerat hela helgen efter att det är söndag idag. Det betyder mys med ungarna eftersom Marcelo ska jobba. Konfirmation och slippa allt jobb här hemma. Men det är ju bara lördag, upptäckte jag när vi satt och åt frukost, för att hinna i tid. Helt plötsligt sprack all planering. Vad skulle jag göra idag? Egentligen tävlat i agility, men jag struntade idet eftersom jag tränat för lite. Nästa helg blir det en hel kurs med agility. Kanske en sväng till bruksan och träna inte vore helt fel..... Nåväl jag ringde Frida för att dubbelkolla vilken kyrka som ligger var inför i morgon, tänkte att att hon är lite upptagen med bestyr under morgondagen. Så nu ska jag vänta ur magvärken och att det blir lite varmare ute, så tänkte jag börja plantera lite och rensa ogräs. Gudarna ska veta att det finns 100 saker att göra på tomten! Så denna dag går också att fylla. För att inte säga uppsatsen som skulle ha blivit inlämnad i torsdags, den ska väl bli klar någon gång....

Inga kommentarer: