Translate

måndag 17 maj 2010

Vecka 3


Så ställde jag mej på vågen. Jag skakade på huvudet. Nej. Jag ställde mej igen. Jo, samma resultat. Jag kan väl inte vara annat än nöjd denna vecka. Jag är inte en person som rasar tre, fyra kg varje vecka. Det tar tid, men jag går ner. Det finns inga ord som kan förklara hur den känslan är. I över tolv år har jag varit totalt oförmögen att göra någonting åt min vikt. Och så nu, helt plötsligt så händer det någonting. Fortsätter det så här så är jag nere på min graviditetsvikt om tio veckor....det säger lite hur lång väg jag har att gå. Men jag väljer att inte se det så. Jag väljer att titta på de två sista siffrorna på vågen och ser hur den sista höjs och sänks allteftersom medan de n näst sista stadigt krymper. Nu tre siffror. Helt otroligt. Jag är nöjd, jag är glad och jag tycker de kommande veckorna ser positiva ut. Just nu....

Resultat vecka 3: -1.3kg -1,5cm

Inga kommentarer: