Translate

onsdag 17 mars 2010

Trötthets gnäll av 33åring...

Idag fick vi lite sovmorgon. Jag och mina tre knoddisar kommer behöva hela sommarlovet för att ta igen oss efter denna långa maratonpärs som den här terminen har erbjudit oss så här länge. Skulle kännas som lite lyx att ha möjlighet att sjukskriva oss alla under en vecka och bara vara hemma. Vakna sent, gå och lägga oss sent, knappra god mat, kramas, spela spel, pyssla lite. Jag saknar att pyssla med mina barn. Nu är det mest de som har tiden att rita medan jag lagar mat. Själv får jag inte riktigt vara med.

Ok jag känner att jag är trött och tjurig. Jag vill inte. Blääääääää......Snön är ful, det är tråkiga isgator överallt så att ta en promenad med Bobbo här hemma är förenat med livsfara. Vi har snödjup som är över 140cm på altanen, på gräsmattor och utanför ytterdörren. Jag tycker inte det här är roligt längre!!!!! BAJS!

1 kommentar:

sachikoblog.com sa...

Jag håller med fullständigt. Allt suger!