Translate

måndag 15 mars 2010

Städ ångest

Sonen har svårt att andas, så det blev inget sim. Istället kom jag hem och upptäckte till min STOOORA fasa att parkeringen var full av bilar. Det betyder gäster. Pulsen började slå. Tankarna for i 300. Hur katastrof såg vårt hem ut?????? Jag vet hur rörigt det var igår kväll. Jagf vet att jag struntade i att plocka ihop. Jag vet att jag försov mej i morse...... Vilka var det. Vem satt vi mitt köksbord och fikade?

Timmen extra jag fick har jag ägnat åt att panik städa undan det värsta från gårdagen. I lördags var det fint, igår katastrof. I dag skäms jag. Varför lyckas alltid gästerna pricka in den dag man tänkt att just idag skiter jag i att det ser ut? Nåväl. Grabbarna har varit här förut. De har prickat in dåliga dagar förut med. Sånt är livet.

Snart är jag uppe i 8000 steg. Idag ska jag träna så då kommer jag nog få en bra dagsranson. Jipee!

Inga kommentarer: