Translate

fredag 19 mars 2010

Fisa bäst jag vill

Jag känner mej som en ny människa. Efter en dusch och ett par timmars sömn är jag på mycket bättre humör. Trots det har morgonen inte vaknat på sin bästa sida. Linserna har gått sönder vilket betyder att jag måste använda mina trasiga glasögon för att se någonting. Jag vaknade av att ryggen värkte så jag var beredd att ringa ambulans tills jag var helt vaken och insåg att jag låg och sov på mage. Inte bra för min aj aj rygg. Mittimellan N klagade över att hon ville kräkas och när jag tillslut masade mej upp insåg jag att klockan inte passerat sju. Ändå känns det lite lättare idag. Lite bättre. Jag har inga direkta måsten på hela helgen. Än så länge är det bara ett fåtal aktiviteter inplanerade, vilket ger mej massor av tid att bara ligga och tanka energi. Marcelo är bortblåst så inga oväntade besök dyker upp. Huset är mitt och jag kan ligga och fisa bäst jag vill. Jag känner på mej att det här blir en bra dag!

1 kommentar:

sachikoblog.com sa...

Tummen upp! :-) Ha en skön slapparhelg!