Translate

måndag 22 mars 2010

Mycket blir det...

Idag ska vi sätta upp utställningen, mina elever och jag. I morgon ska vi ha handledning på universitetet om uppsatsens första del, på 15 sidor, ska vara skrivna till nästa vecka. Detta inkluderar bara förord, inledning, arbetsmetod osv. Jag har inte haft tiden att ens börja skriva, så jag kommer inte gå på någon handledning. Jag kommer i panik skriva hela morgondagen. Frågan är bara vad jag ska skriva.... har inte en aning! Problematiskt eftersom vi bör ha läst igenom ett antal forskar uppsatser, litteratur och gått igenom teoretiska forskningsmetoder.....

Man kan väl säga att morgondagen börjar på universitets biblioteket...... Ja just det så har jag examination på osndag eftermiddag, tills dess ska vi också skriva X-antal sidor med referenser.... Men natten är lång.

Håll koll i tidningarna i morgon så får ni kanske läsa om mina underbara elever. NT ska nämligen komma i eftermiddag när utställningen sätts upp.

Inga kommentarer: