Translate

torsdag 25 mars 2010

Otroligt men jag är FÄRDIG!

Jag hann! Helt otroligt! Trodde faktiskt inte att det var möjligt men nu är den inlämnad uppsats pm:et och jag tror det gick skapligt. Häxorna på vinden är helt otroliga i sina granskningar så chansen att jag blir godkänd i första rundan är väl minimal, men den blev inlämnad i tid och jag slipper vänta till nästa termin för att göra klart uppgiften! Nu är jag trött, trött, trött och en aning hungrig. Så nu ska jag värma mej lite mat och försöka slappna av i kroppen som känns som en fiolsträng.

Till Pelle; Jag har alltid någon minut över att blogga. Dessutom var det kanske den andepausen som gjorde att jag orkade arbeta vidare. Man skall aldrig förakta en kvinnas prioriteringar. När man blir mamma får man allting gjort, det är det som är så bra med oss. Vi gör hela arbetet på en fjärdedel av tiden. He he he tebax! =0)


Inga kommentarer: