Translate

tisdag 2 mars 2010

Dags rapport från skoldatorn

Jag sitter på skolan och gör förberedelserna för morgondagens lektioner. Jag vet inte varför jag är nervös, men det känns som om min vägledare har ganska stora förvätningar på mej. Han antyder det hela tiden. Och jag är ju bara jag liksom.
Sen hoppas jag ju på att göra ett bra jobb. Det verkar vara bra klasser som är lättarbetade, men vi får väl se i morgon hur det går.

I morse blev jag jätte osams med min minsta dotter IGEN! De slutade med att jag gick. Från dagis innan hon tagit av sej kläderna. Nu har jag dåligt samvete och hoppas att vi kan bli sams och att hennes dag inte varit dålig. Själv har jag knappt ägnat barnen en tanke på hela dagen förens nu. Ibland undrar jag om det är nåt fel på mej som så totalt kan koppla bort det mest kära jag har medan jag arbetar eller går upp i nåt annat. Jag förstår inte hur en sån liten kropp kan reta mej till vansinne. Jag gillar inte den person jag blir när hon gör som hon gör. Förstår bara inte vad jag ska göra för att ändra på mej så jag blir lite bättre...... MAMMA KURS SÖKES!

Inga kommentarer: