Translate

lördag 27 mars 2010

matgästerna som försvann

Först skulle de komma, sen backade jag ur, sen var några av dem här. Då skulle alla komma, och jag var på, sen avbröts allt och jag kom hem till mej och matgästerna var försvunna. Jag gillar när man kana vara sej själv och inte vara så knusslig!!! Vi äter ihop en annan dag!

I åtta timmar har jag suttit på en stol och lyssnat på föreläsare som pratat om genetiska variationer och hur det kan få en individ att reagera olika på stress. Bland annat depression. Jätte intressant. Men min avbrutna svanskota gillade inte stolen eller alla timmar av inaktivitet. Nu laddar jag för sju timmar i morgon igen.

Glöm inte att flytta FRAM klockan till sommartid i natt!

Glöm inte att släcka alla lampor om en kvart. En timme i mysigt mörker för oss alla i miljöns tecken!

Inga kommentarer: