Translate

söndag 18 oktober 2009

Tja

Nu är det snart spöktimme. Klockan närmar sej tolv och jag är behagligt trött. Huset har precis blivit avbefolkat och det är bara jag och Bobbo som är vakna. I morgon ska jag börja med tentan som ska pågå en hel vecka så jag borde verkligen gå och sova. Men först ska jag faktiskt ta en kopp varm choklad och en knäckemacka. Jag ska sitta i tystnaden med på TVn på låg volym och njuta över några minuter med bara mej själv. I dag har jag inte gått utanför dörren. Inte ett enda steg. Det betyder att jag kommer att längta efter att få komma ut i morgon, då jag HATAR att vara i stiltje för länge. Perfekt för den kommande veckan.

Drömmar för veckan:
Att pedofilen som rört vid min 12 åriga släkting ska åka fast.
Att pedofilen som rört min 12 åriga släkting straffas på alla plan det går.
Att pedofilen som våldfört sej på min 12 åriga släkting ska komma till insikt att han är sjuk och söka hjälp så att inte fler ska bli drabbade.
Att inga fler barn ska behöva utsättas för andras sexuella böjelser och fantasier.

...och att gå ner 40 kg.

Jag tror inte mina drömmar besannas, någon av dem. De är lika otroliga allihop.......tyvärr.

Inga kommentarer: