Translate

onsdag 7 oktober 2009

Jag är tillbaka!!!!

Så har min snygga chilenare hivat upp plånboken och köpt en ny dator åt mej. Den är liten, den är svart och jätte söt. Jag har office paket och jag kommer ut på internet. So far so good. Det är det absolut viktigaste, sedan ska det bli kul och se vad det är för fotoshop som medföljde samt något filmprogram. Men jag satt i natt och försökte få igång datorn så jag har inte utforskat så mycket än.. Där min ärade karl misslyckades igår lyckades jag med i natt när jag satt med förskräcklig magvärk och inte kunde sova. Så nu är jag tillbaka. Dessutom har jag lyckan att få ha mahjong spel på denna dator. Lyckan är total! Nu är jag nyss hemkommen från mitt VFU seminarium där jag blev godkänd efter att har kastat pantburkar i golvet. Det är underbart att plugga till lärare. Men tyvärr har jag inte tid att sitta här och uppdatera er. Ska kasta mej iväg till nästa ställe bara jag får lite mat i magen. Ska på kalas i eftermiddag och bli bjuden på tacos. Igår var vi hos Nicke och firade att han blivit 40 så då slapp jag också att laga mat. I bland är Gud snäll. Men jag lovar att titta in hit ikväll!

Inga kommentarer: