Translate

tisdag 31 januari 2012

V 6 - vad f---n då?

Jag vet inte vad jag ska säga. Veckan har varit flitig. Jag har ätit bättre, tränat flitigare, sovit bättre, ja helt enkelt skött mej. Resultat; viktökning. Och stort. Det positiva i kråksången är att jag minskat i fett och musklerna står still, så det mesta är vätska. Men jag vill ändå ha en nedgång istället för att öka vad jag under närmare tre veckor förlorat. Jag funderar mycket kring att jag förr gått ner mer om jag äter glass varje dag än om jag är supernyttig. Men när jag äter glass eller annat onyttigt föder jag sockermonstret i mej och jag vill automatiskt öka dosen, så det är ett dåligt alternativ. Något jag börjar tröttna på är mensen. Har inte haft mens på flera månader och nu har flodstormen tagit över. Förutom fyra dagars uppehåll så har den varat i nästan 5 veckor. Hallå???? I rest my case. Inga fler ursäkter, Det är som det är, skit!

Resultat v6
Vikt: +1,3kg
Fett: -0,2%
Nöjdhetsindex: 8, det har varit en bra vecka, men resultatet skit.....
Må-bra-index: 8 jag har haft en bra, bra vecka!

Inga kommentarer: