Translate

måndag 2 januari 2012

Uppdatering efter nyår

Det är ett nytt år och det känns som om livet har tagit en ny början. Det känns som om allting med mitt gamla jag  är glömt. Jätte mysko. Jag lär väl inte ha förändrats sådär dramatiskt över en natt eller två? Vi får väl se hur länge känslan håller i sej. Det brukar ju avta i mitten av februari eller så....



  • En rapport efter nyår; Bobbo är fortfarande livrädd. Han vill helst inte gå ut, han är nervig och spattig och dessutom lite stel i frampartiet. Så en lång promenad skulle han må bra av. Men nu är det tomt-kissning som gäller. 
  • Jag har fått mensen från Niagara. Herre min tomte är det möjligt att ha sån här mens efter 30? Är det nån som har trettio lakan och vuxenblöjor till en lidande kvinna? 
  • Marcelo är hemma hela veckan med oss. Jippiii!
  • Snön kom, försvann och nu är det glansis över hela uppfarten.
  • Om någon dag kommer grannen hem efter flera veckor i Sydafrika. Jag är är oerhört avundsjuk!
  • Jag har äntligen städat upp nästan allt från nyårsfesten!

Inga kommentarer: