Translate

onsdag 4 januari 2012

V 2 2012

Nu har en vecka gått och igår var det dags att mäta in det första resultatet. Till en början såg det väldigt positivt ut, trots jul. Sedan kom nyåret och mensen som värsta floden. Det är inte lite det forsar!!! Och min vana trogen så går jag upp. Rent krasst är jag missnöjd men det är samtidigt svårt att vara med tanke på vilken frossar tid jul och nyår är. Men nåväl här är jag:


Vikt: +- 0
Muskler: 45%
Fett: - 0.6%
Träning: mycket promenader och Wii
Nöjdhets index: 6
Må bra index: skala 6 - är sjuk till och från med ont i luftrören, fryser. Men          träningsmässigt har jag mått bra

2 kommentarer:

Magda sa...

Kämpa på! Det är alltid jobbigt att börja. Klara en vecka till nu så ses vi nästa vecka. Jag vill också må bättre och har varit på två träningspass på SATS sedan nyår och ett simpass. Ska simma idag igen. Tre pilatespass hemma sedan i torsdags. Har naturligtvis gått upp sedan jag började bli duktig, men så är det alltid för mig. Väger nu 77. Det gäller att hitta balansen. Lycka till nu!

Åza Diaz Mägi sa...

Du är bäst Magda!!!!! Tack!