Translate

onsdag 21 juli 2010

Uppdateringar kommer....sen...


Jag vet att jag inte varit så duktig på inlägg sista dagarna, men i morgon ska jag uppdatera lite mer, eller idag blir det för klockan är nu över ett på natten....

Cykel olycka, semsterdagar, besök i mängder med nattgäster, sandlådebygge, fredsmäkleri, glass och träning inför tävling är några av godbitarna som hänt de senaste dagarna. Det har varit späckar med "det verkliga livet" och jag har varit
alltför trött för att blogga nåt vettigt mitt i nätterna, så därför har jag låtit bli. Dock så har de flesta gästerna lämnat huset och morgondagen ska ägnas åt Bobbo, Bobbo, och åter Bobbo, samt lite handling och återhämtning. Jag och barnen ska mysa bara vi och jag ska ge mej själv lite egentid framför datorn när huvudet fortfarande är någerlunda med..... Tills dess läs inlägget under och hjälp till att rädda en liten hundsjäl. Kram på er!

Inga kommentarer: