Translate

fredag 23 juli 2010

Trött igen.

Jag är så trött.
Först undrade jag varför.
Så kom jag på att jag inte tagit min blodtrycksmedikamente på ett par dagar. Så då har jag väl superlågt blodtryck igen. Och då säger de att man blir trött. Och det blir jag. Så det stämmer väl. Får bättra mej lite igen.
Glass är inte det bra för att höja blodtrycket?.......eller var det blodsockret.....

Jag borde städa. Svärföräldrarna ska vara här i morgon och ta hand om mina ohängda ungar. Jag ska njuta av en super låååång dag utan barn. Jag behöver det. Grannen ville rymma med mej. Hon har dock en liten bäbis så rymmandet kan inte vara så långvarigt för henne. Men annars kunde vi ha rymt ut på landet och njutit av hundskall istället för barnskrik. Just nu väldigt lockande!

Sängen känns också lockande.
Kanske borde stänga av ugnen igen och lägga mej, låsa dörrarna och hoppas på att jag fortfarande är tre barns mor när jag vaknar?

Kanske ett par minuter på soffan gör susen....
Bara några minuter, så jag blir pigg igen...

Inga kommentarer: