Translate

onsdag 28 juli 2010

Snåltarmen har gått på semester

Nu har jag gjort det. Det som jag pratat om i fem år, men som jag aldrig tagit mej råd att göra. Det är inte livsnödvändigt att ha en, men himla bra när man har barn. Kommer kanske inte använda den så många gånger, det beror väl på, men jag kommer jubla varje gång det regnar och jag har en. Jag har beställt ett utställningstält.

Vad ska jag med det till? Jo, alla ni som inte är agility människor, det är suveränt att kunna gömma sej från både sol och regn under tävlingar. Hund och barn får ett eget kryp in att hållas i. Tältet är litet men underbart att ha när dropparna från himlen strömmar över en medan man sitter och väntar på sin tur att göra entré på banan.
Big foot dog easy lättvikts tält för hundar
Bild från/www.biodistra.se/indexse.htm

Nåväl, nu har jag beställt en, får vi se när den kommer.

Det ska bli regn i morgon, under tävlingen.

Men jag har ingen bil så jag kommer kanske inte kunna åka.

Oh som jag hade sett fram emot det!!!!

Inga kommentarer: