Translate

tisdag 6 juli 2010

Litteratur



I dag var det dags för ännu ett besök på biblioteket. Denna gång lite mera produktivt. Mina latmansdagar är över och nu är det dags att sätta igång med pluggandet igen. Rätt mycket litteratur ska vara genomgånget och textproducerat till min uppsats innan den 17 augusti. Detta varv började jag med böckerna på bilden. Det är teorin i huvudsak som jag riktar in mej på. Nästa varv blir det praktiskt som hur man skriver och utformar intervjuhandledningar och etik under forskningsintervjuer. Så alla ni som roar er med skönlitterära böcker, deckare, romantiska drama, chick-lits och annat roligt tänk på mej där jag plöjer meningen med socialkonstruktionism, praktisk ground-theory och lite annat smått och gott.

Men i hemlighet ser jag nog fram emot att sätta igång igen.Lathet i all ära, men jag gillar att göra någonting.


Inga kommentarer: