Translate

onsdag 21 juli 2010

Slutet för Isabella


Vi började bygga en sandlåda åt ungarna sedan kom dom. Mia och Alexandra för att hämta hem sin syster och dotter till Halmstad igen. Vi grillade en sista gång och de sov en natt här allesammans. Dagen efter spenderade vi i Söderköping med att luncha, gå i affärer, titta på båtar och äta glass på Smultronstället. Stockholmskusinen kom med ner för att hälsa på ungarna, dela ut godis och frosta ner isen med familjen. Det gick väl sisådär.... Han kom dock hem till oss och hoppade lite i studsmattan innan han åkte tillbaka till Stockholm. Familjerelationer är inte alltid så lätt, fråga mej som har ett oerhört komplicerat förhållande till min familj. Jag hoppas att han håller i och vågar ta steget till ett samtal som kan smälta isen. Det vore trevligt att vara en någerlunda hel familj igen. För allas skull.

Alexandra har ju inte varit här på ett tag, men ungarna älskade henne direkt. Precis som förra gången. Personligen tycker jag att det är jätte kul att de vill vara en stund med oss varje sommar. Det livar upp. Jag älskar barnen därnere, även om några är mer eller mindre busiga så är de oerhört fina barn och ungdomar och jag älskar att ha dem i vårt liv!

Inga kommentarer: