Translate

onsdag 7 juli 2010

Tjejlös

Mina underbara flickor är och badar med Marcelos föräldrar. Hela kvällen och natten ska de spendera med dem, och i morgon så åker jag Och Stora N ut och badar tillsammans med mina fina, fina flickor. Personligen tror jag att det är bara att de två stora är från varandra lite grann. Hon har kommit in i nån sorts tre års trots, men istället för att frigöra sej från oss föräldrar frigör hon sej från sin storebror. Han börjar komma in i drama-åldern. Den tid då allt är katastrof och där han gråter över att vi alla ska dö en dag. Men även att han puttats ner från jättepedistalen han suttit på i sin lilla systers ögon....Nu gråter han över att han inte få vara tillsammans med henne..... Men vi ska ha lite mor och son och son tid. Vi ska till vår andra agility tävling för säsongen. Bröderna och jag. Mina fantastiska killar!

Inga kommentarer: