Translate

onsdag 21 juli 2010

Hjälp, hjälp, hjälp.


Jag har i gott syfte kopierat denna bild från tomik.se.
Syftet är gott för jag har fått en vädjan att ta denna lilla valp i min omvårdnad eftersom han blir avlivad snart. Jag vet inte så mycket om honom bara att polisen lämnat in honom på Norrköpings hundcenter och att han fått varit ensam runt tio timmar om dagen. Polisen betalar dock inte så länge för foder och plats och är ingen intresserad så dör denna söta tydligen mycket mjuka och glada kille. Kanske tar jag mej en sväng förbi där i morgon. Risken är ju att man blir förälskad, men Marcelo säger nej till en hund till. Just nu ingår inte en hund till vardagen här hemma. Visst finns planerna och jag letar ras fram och tillbaka, velar ändrar mej och kommer hålla på så ett bra tag till. Tanken är ju att skaffa en LITEN hund om cirkus ett/två år. Pluto är fel ute, till fel husse, fel blandning, fel storlek, fel tidsperiod....... Är ni intresserade så kontakta mej eller ännu bättre Hundcentret och Tina Krulle så kanske vi kan rädda den underbart söta kille....

Inga kommentarer: