Translate

fredag 23 juli 2010

Bara så att du vet....



Det växer! På vår gräsmatta menar jag. Äntligen har gräset börjat spira. På ETT ställe. Resten av mattan är full av ogräs....kul.......

Sandlådan klar! Äntligen! Nu inväntas nästa hög med pengar så att vi kan fylla den med sand.

Mina tjejer är inne i den värsta trots-och-sur perioden hitintills. Men jag ska överleva. Jag ska överleva....

Kusin är med i bloggtävling. Klart ni ska hjälpa henne att vinna, hon är bäst men också värd vinsten. Rösta här! Har ni missat bloggen hittar ni till Sachiko om ni klickar på namnet!

Här hemma är det dragkamp mellan de som vill och de som inte vill. Själv är jag neutral, som Sverige ungefär...?


Rut är en alldeles underbar rottis. Önskar att fler hundar vore som henne. Bäst är förstås Bobbo. Han är både snyggare, duktigare, roligare och mer fart i. Men om man skulle ha en hund till vore Rut den perfekta hund-nr2-hunden!

Ruts lillmatte och lillhusse är just nu och tävlar i ungdoms SM i simning. Behöver jag tillägga att vi är superstolta här hemma?

Inatt har Marcelo snarkat så alla Mars-människor har hållt sej vakna. Jag har sovit på soffan.

Jag har haft ont i magen i två dagar nu. Bläää.


I dag kickar Tollarspecialen igång!!!!! I morgon ska vi tävla och dagen efter är det utställning. Idag ska jag över och registrera honom. Massor av snygga tollare, massor av tollarmänniskor jag inte pratat med på flera år. Det ska bli en kul helg hoppas jag!




Inga kommentarer: