Translate

måndag 5 juli 2010

Lös tand, dåliga fötter


I dag har jag varit hos farbror doktorn med mina fötter. Hälsporre blev domen , precis som väntat. Vila, vila och åter vila, tennisdojjor på mej hela tiden förutom när jag sover. Bra tennisdojjor. Jag kör med billiga foppatoffor. Det kommer att ta lååång tid innan mina arma hälar mår bättre.

Sonen har med skräckblandad förtjusning upptäckt att den ena av de två lösa tänderna är så lös att det blöder lite. Ömsom livrädd och ömsom jätte stolt pillar han på sin tand men vågar inte dra ut den än. Förhoppningsvis är den ute innan natten.

Idag blir det Bobbos första träningspass, plus planering med Sandra ute på bruksan. Jag håller tummarna att benet håller för min uttråkade vovve!

Ha, ha, medan jag laddade upp bilden drog han ut tanden själv! Första självtappade tanden!!!! (två utdragan framtänder fixade tandläkaren sen han smällt av dem som 1 och 2 åring)

Inga kommentarer: