Translate

måndag 6 maj 2013

Spanska litteratur analys tenta

Huset är helt upp och ner. Lämna en karl i huset så får man god mat, men väldigt stökigt hus!


Klar med tentan. Var den lätt eller väldigt svår egentligen?
Jag var i Linköping och gjorde min spanska tenta i dag. Skakade tänder innan det var dags. Var asnervös, men ändå lugn. Kanske jag var för trött för att riktigt låta nerverna löpa amok. Jag svarade på alla frågor och efter två timmar lite drygt var jag klar. Det var liksom lite för lätt. Gick för smidigt. Min största rädsla nu är att jag totalt missat poängen och inte alls svarat med det jag ska. Kanske jag inte alls fattat vad hon var ute efter? Annars så var tentan faktiskt väldigt lätt. Och jag borde vara godkänd. Min starka sida är inte litteraturanalys, och framförallt inte på spanska, så jag satsar på ett godkänt betyg. Vad jag inte förstår är varför alla andra satt kvar. Det var en som gick före mej. Det brukar vara ett dåligt tecken att jag går så tidigt. Men jag var klar. Jag kunde ju inte bara sitta där..... Och de som var kvar är väldigt, väldigt mycket duktigare än mej. Varför var de kvar. Gulp, VAD ÄR DET JAG MISSAT?

Inga kommentarer: