Translate

onsdag 12 september 2012

Vilken dag!

Jag har inte mått så bra idag. Ett tecken på det är att jag faktiskt uppsökte läkare. Jo, du läste rätt, jag gick till vårdcentralen!!!!

Det började med att jag förvandlade morgonens powerwalk till en vanlig promenad. Kroppen sa ifrån. Ville inte. Sedan däckade jag i soffan på dagis medans tjejerna tog gruppfoto. Ville inte riktigt resa mej. Var lite yr. Men tillslut drog jag med mej Mittimellan N till talpedagogen. Där satt jag på en stol och undrade varför rummet snurrade såfort. Direkt efter att jag lämnat Mittimellan N och drog iväg till nästa möte blev yrsel än värre och när jag skulle sätta mej i bilen för att åka och hämta ungarna så ragglade jag fram. Då ringde jag vårdcentralen.

Dagen har jag sedan mest ägnat åt att sova, sova och titta på Animal Planet. Inte mycket plugg blev det, inget städande, inget mys med barnen eller lydnadsträning för Pluto. Känns som en oändligt oproduktiv dag i dag. Hoppas verkligen allt är bättre i morgon!

Inga kommentarer: