Translate

fredag 7 september 2012

Årets stressigaste helg

Nu har årets stressigaste helg inletts. Alla tre barnen ska fara åt varsinna håll, jag ska försöka koordinera alltihopa och samtidigt inte stressa. Jag vet inte riktigt hur jag ska få till allt och samtidigt hinna med båda hundarna. För de sista gångerna vi varit nere på fotbollsplan har det skjutits från banan i skogen och Bobbo har freakat ut. Alltså vill jag inte ha med honom på fotbollsturneringen när det bara är timmar kvar till tävling. Men jag får ju chans att träna programmet med Pluto...... vilket jag förövrigt inte har kört till musik nångång..... och tävlingen är ju alldeles nu! Barnen kommer sova borta från mej och jag kan inte tänka mej hur det känns att vara utan både dem och Marcelo. Jag har ångest! Ångrar mej. Vill ha med dem till tävlingen. Kan jag hämta dem lördagkväll???? 

Inga kommentarer: