Translate

söndag 29 juli 2012

Tradera Junkie!

Varje dag! Och jag menar verkligen varje dag budar jag på något nytt på Tradera. Jag blir så oerhört trött på mej själv! Samtidigt är det jätteskoj att få öppna paketen som kommer i brevlådan fler gånger i veckan. Det mest galna jag budat på är nog tre olika fioler. Vad ska jag med en fiol till? Jag har inte vunnit någon fiol och i natt lovade jag mej själv att kanske sluta buda på fioler. Kanske. Här är några av mina vinster:


SJU tröjor i stl. 134/140 fr. Me & IMycket fin mjuk "björn" fleece jacka, stl 134/140Stora N älskar den här fleece jackan. Och den är snyggare i verkligheten än på bilden, slutbudet 29kr.


De här sju tröjorna fick jag till Stora N för budet 51kr.


Snygga shorts H&M 134 Baggy




Och jättesnygga shorts till sonen för budet 1kr.
Playstation 3/ PS3 - Bakugan, Battle Brawlers

Jag vann även ett PS3spel, Bakugan till ungarna för budet 70kr. 
digitalkamera SAMSUNG Digimax A 403 4 megapixelSlutligen häromdagen budade jag hem en enkel kamera till barnen för 51kr,  som blivit riktigt populär här hemma. 


Det var till barnen.... 
Till mej själv har jag lyckats buda hem helt onödiga saker som:
FANTASTIC SPARKLING 925SILVER PLATED ARMBAND PAYSON ONLY  NAMNSMYCKE NAMNHALSBAND MED 3 BRICKOR Men namn smycket med mina barns namn gillar jag!
Armband, Bali, Skorpion.  Nytt
 
Close-up +10 Macro Filter 58mm (Canon, Nikon mfl)SPINDELFORMADE ÖRHÄNGEN I ÄKTA SILVER MED AQUA C. ZIRCON  
Creolörhängen, kupade 18 mm i 925 silverSen har jag fixat en födelsedagspresent, men den kan jag inte visa här såklart....


 Utöver det har jag lagt bud på 6st kameror, två Wii-spel till mej och turligt nog har jag blivit överbjuden på en fiol. Vart ska det här sluta?




Inga kommentarer: