Translate

söndag 15 juli 2012

Tävlingar

Att sitta uppe sent på kvällarna är inte alltid så bra. Härom natten budade jag på Tradera och kammade hem en hel del kläder till Stora N. I natt anmälde jag mej på pinkiv till olika tävlingar.







  • Det blev tre stycken lydnadstävlingar klass 2 med Pluto.
  • En agility- och en hoppklass i Söderköping med både Pluto och Bobbo.
  • Tre stycken Freestyle tävlingar klass 2 för Pluto varav två stycken ska även Bobbo vara med i.

Summa: 12 starter i höst.

Så den som är sugen att komma och heja på, ta fram almanackan och stora piskan. Jag kan behöva allt stöd och all pushning ni kan ge mej för att jag ska bli klar för starterna, för ni tror väl ändå inte att jag är förberedd nu? Nej, det skulle inte vara jag. Men i morgon börjar jag träna. Det är ju lite det som tävlingarna är till för. Att jag ska få ur tummen ur arslet och faktiskt träna på riktigt!







Gulp, nu blev jag nervös igen!

1 kommentar:

Neli125 sa...

ja får jag bara datumen gumman! jag är inte tankeläsare så jag tjatar o tjatar. DATUM!!!