Translate

söndag 29 juli 2012

En date med Bella

Bella, Bella.... vad ska jag säga? Hon är ju helt bedårande! Jag är mer än förälskad i henne. Så lugn och underbar! Hon påminner väldigt mycket om Pluto. Lugn som en filbunke inne. Nyfiken. Lägger gärna upp magen för att bli kliad. 

BildAccepterar att man drar och vänder på henne hur som helst. Hon anpassar sej snabbt i olika situationer. Samtidigt har hon en framåtanda och spring i benen. Hon är fantastiskt söt och är feminin och orädd. Nu är det ju inte jag som ska ha henne. Aldrig att jag vill byta henne mot nån av de vovvar som jag har. Och jag är helt säker på att jag inte vill ha tre hundar. Nej idag var de inte jag som hade en date med Bella, det var min kusin. Även om jag förnöjt konstaterade att hon valde att lägga sej bredvid mej flera gånger. Jag tror Bella och jag trivs i varandras sällskap. Samtidigt var jag nöjd över att se Bobo och Neli vandra iväg med Bella på deras första promenad. Om det var kärlek vid första ögonkastet vet jag inte, men Nelis finurliga leende och Bobos förälskade blick bådar ju gott. Daten gick bra, men om det blir ett förhållande får vi se. Tvåbeningarna ska sova på saken.

Inga kommentarer: