Translate

torsdag 19 juli 2012

Glass varje dag?

Det här med vikten igen. Jag tror jag smäller av. Nu är jag så duktig så duktig. Och vad händer? Ja inte sjutton går jag ner. Istället har jag ökat ett halvt kilo. Varför? Jag tror jag får gå tillbaka till mitt gamla trick; att äta glass varje dag. Då brukar det hända grejer. Ett tag iallafall. Nu när jag är så duktig och springer, power walkar, tränar på gymmet och äter nyttigt, eller förresten i går åt jag korvstroganoff. Kan det vara det? Och jag åt lite dåligt igår, inte lika mycket och regelbundet som jag behöver. Sablar, där sprack min förhoppning om glass varje dag för resten av sommaren.....

1 kommentar:

Tessan Eklund sa...

Kan glädja dig med att jag har samma problem. Powerwalkar varje dag utom på helgerna o äter riktigt nyttigt, men den elaka vågen står still eller kliver upp 0,5 till 1 kg. Tror det är fel på vågen. Byxorna har iaf blivit större :-)

Vi får kämpa på. Heja oss :-)