Translate

söndag 19 juni 2011

Party!


Jonna 33 år, The boss.



Snyggaste Jonna, blivande chef på behandlingshem ( hon kommer bli utmärkt som boss över bråkiga grabbar!), fyllde 33 härliga år. Och det firade vi på Munken. Hon bjöd in med kort varsel och 22 av oss tackade ja. Så jag var på utekväll i fredags för



 första gången sen 2003. Eftersom vi har en bit till Norrköping och att Stora N skulle spela fotbollscup med samling 7.40 dagen efter, så drack jag inte. Men coola bartendern serverade 

alkoholfria viner och drinkar som smakade superbt! 






Som vanligt behöver jag inte alkoholen för att komma i stämning och jag blev anklagad både en och två gånger för att vara onykter. Än vet tanta hur man svänger på de knubbiga, små lurviga! Rösten skrek sej hes och stämningen var på topp. Nu vill jag ut igen. Snart. Det var riktigt kul!  














Hemma tog jag "fyllemat", filmjölk med kanel i. Eftersom jag inte var full på riktigt, var jag heller inte sugen på korv eller pizza med mjölk. Standard annars.

Inga kommentarer: