Translate

onsdag 1 juni 2011

ÄNTLIGEN!

Går inte att beskriva. Lättnaden jag känner. Jag är förhoppningsvis klar. Jag har fått ihop en text. Visserligen bara på 800 ord istället för 1000. Men jag vet verkligen inte vad jag ska skriva mer. Så jag har skickat ett mejl till Carlos. Frågat om det är ok. Marcelo har dessutom rättat de värsta grammatiska blundrarna (vilket faktiskt inte var så många). Nu ska jag be Juan ta en titt också. Marcelo brukar ju rätta fel så att säga..... Dessutom var jag godkänd på en text och fick komplettering på en, som jag också rättat och skickat in. Jag hade glömt massor av verb av nån anledning.... var väl trött. Så fixar det här sej så är jag förhopppningsvis godkänd. Nu har jag bara det sist kvar på uppsatsen. Och det fixar jag till söndag. Sen ska jag vara pluggfri!!!! LYCKA! 

Inga kommentarer: