Translate

måndag 29 oktober 2012

Tankar just nu

Sugen på knäcke.

Funderar på att dra upp en stor bild av mej i helfigur och sätta på lämpliga ställen, som kylskåpet, i bilen, på plånboken, då kanske jag kan ta tag i träningen lite mer????

En bild på Bobbo bara för att han är så underbar och är bra på att njuta av livet!
Undrar om vägg faan är borta nu. Den jag har varit nära att springa in i det sista året.

Undrar hur mycket tid det tar att bli tävlingsledare i freestyle.

Är så himla nöjd med Plutos fria följ i dag på träningen.

Klockan är för mycket, jag borde sova.

Jag vill oxå ha råd att resa så mycket!

Får inte glömma att hämta passet i morgonbitti.

Skulle vara kul att att samla härliga tollarmänniskor på en trevlig samvaro här hemma, Maggan, Elin, Marie... eller kanske bara trevliga hundmänniskor som jag så sällan träffar, då kan ju även Ida, Sandra och Nathalie delta.

Jag kan inte sluta fascineras av Anna som har ett fantastiskt utseende och är så härlig som människa. Hon ser ut och är som jag drömmer om att vara.

Definitivt har jag bjudit in måndagsträningsgruppen hit på mat och samkväm. Alla vet bara inte om det ännu.....

Åhh, vad irriterande ljudet av slickande hundar är..... PLUTO SLUTA NU!


Nej, nu tar jag en knäcke.....


Inga kommentarer: